faq-naramky-lavaliere.jpg

Viete, čo najviac zaujíma našich zákazníkov? Odpovede na najčastejšie otázky nájdete práve na tejto stránke.

  

Ako zistím správnu veľkosť náramku?

Veľkosť náramku zistíte ľahko, pripravili sme pre vás jednoduchý návod. Prečítajte si ako zistiť presnú veľkosť náramku.

  

Čo keď vyberiem zlú veľkosť náramku?

Pri výbere náramku na ruku je výber veľkosti rovnako dôležitý, ako napríklad pri výbere oblečenia či čohokoľvek iného. Pokiaľ zvolíte zlú veľkosť, nič sa nedeje, veľkosť vám upravíme. Pri nákupe nad 100 Euro je táto úprava vrátane dopravy zadarmo. Pri nižšej čiastke je spoplatnená cenou poštovného vo výške 10 Euro.

 

Môžem si nechať vyrobiť náramok podľa svojich predstáv?

Áno, kontaktujte nás na info@lavaliere.cz. Bude nám potešením vytvoriť náramok presne podľa vašich predstáv.

 

Môžem si nechať zmeniť farbu zlata pri pozlátených prvkov na náramku?

Samozrejme, pri každom náramku s pozláteným prvkom si môžete vybrať zo žltého, bieleho alebo ružového 18k zlata.

 

Môžem si nechať zmeniť prvok na náramku?

Áno, pokiaľ sa vám páči niektorý náramok, ale namiesto napríklad korunky by ste radšej budhu, napíšte nám.

 

Ako zistím význam kameňov alebo symbolov?

Aký majú význam, alebo pre aké znamenie zverokruhu sa hodia, sa dočítate na stránke o význame kameňov a symbolov, ktorú sme pre vás pripravili a pravidelne ju rozširujeme.

 

Je potrebné sa o náramky starať?

Áno, ako o akýkoľvek šperk. Spísali sme pre vás prehľadný návod ako sa správne starať o náramky, aby vám vydržali čo najdlhšie.

 

Aká je dodacia doba?

Väčšinu náramkov máme skladom. Dodanie trvá 3 dni.

 

Je poštovné nad 100 Euro aj balné skutočne zadarmo?

Pri platbe on-line, platobnou kartou či prevodom na účet nie sú účtované zasielacie náklady pri objednávke v hodnote 100 Euro. Viac na stránke doprava.

  

Môžem získať zľavu na nákup?

Áno, prihláste sa na odber noviniek a získajte zaujímavé zľavy. Sledovať môžete tiež náš Facebook, kde o zľavách a zlacnených náramkoch informujeme. Odporúčame sa pozrieť aj na pánsky alebo dámsky outlet.

 

Kde mám vložiť zľavový kód, aby som získal/a zľavu?

Váš zľavový kód môžete uplatniť v druhom kroku objednávkového procesu, v časti "Dodacie údaje", kde je okienko, kam môžete zľavový kód vložiť a cena sa vám rovno prepočíta.

 

Ako môžem náramok reklamovať?

V prípade nájdenia chyby pri prijatí produktu, produkt okamžite nafoťte a kontaktujte nás telefonicky +420 739 057 711 či na e-mail info@lavaliere.cz. Pri reklamácii nám prosím na e-mail a pre istotu aj na papier do obálky problém popíšte čo najjasnejšie a výrobok zašlite na adresu Lavaliere s.r.o. Podhorská 1236/48, 466 01, Jablonec nad Nisou, Česká republika, peniaze alebo nový či opravený náramok vám budú vrátené po prijatí produktu a spracovaní reklamácie rovnakým spôsobom, ako ste vykonali platbu. Viac v podrobnom návode ako reklamovať náramok.

 

Môžem vrátiť náramok do 14 dní bez udania dôvodu?

Každý zakúpený náramok v našom internetovom obchode www.lavaliere.sk je možné vrátiť do 14 dní bez udania dôvodu.

 

Prečo si vybrať náramok Lavaliere?

Náramky Lavaliere sú vyrábané ručne iba z kvalitných materiálov v Českej republike. Vytvárame vlastné kolekcie a dizajny pre mužov i ženy. Na trh pravidelne uvádzame nové trendy kolekcie náramkov, ktoré môžete poznať z fashion blogov z New Yorku či Londýna. Ponúkame individuálny prístup a široký výber. Náramky sú naša vášeň. Prečítajte si o nás viac.

 

Ste registrovaní na Puncovom úrade?

Áno, sme registrovaní na Puncovom úrade. Za pravosť ručíme. Viac na http://www.puncovniurad.cz/cz/eshops.aspx